Handelsbetingelser
Nedenstående vilkår og betingelser gælder for alle leverancer fra Vero Moda, Himmerlandsgade 65d, 9600 Aars, Danmark, virksomhedsregistreringsnummer 27437761, til kunder, der bestiller varer på Vero Moda Aars’s online shop.
Kontraktsindgåelse
Der foreligger en endelig og bindende aftale mellem dig og Vero Moda, når din ordre er blevet bekræftet af Vero Moda Aars. Vero Moda Aars sender en ordrebekræftelse til dig via e-mail, når ordren er blevet accepteret og afsendt. Kvitteringen for ordren, som modtages umiddelbart efter din indsendelse af ordren, udgør ikke en ordrebekræftelse.
Du kan udelukkende købe produkter på vores online shop som privat forbruger og ikke som erhvervskunde.
Rimelig brug
Vero Moda Aars forbeholder sig retten til at forhindre personer i at shoppe på online shoppen i tilfælde af et højt antal returneringer.
Priser, gebyrer og fragt
Alle priser oplyses inklusive moms og andre afgifter. Den gældende pris er den, der er oplyst på vores online shop for den pågældende vare på datoen for ordreafgivelsen.
Vero Moda Aars forbeholder sig ret til ændring af priser, der måtte være fejlagtigt angivet på online shoppen. Vero Moda Aars tager endvidere forbehold for prisændringer samt for ændringer af gebyrer og/eller andre omkostninger angivet på online shoppen til enhver tid, f.eks. på grund af ændringer i momssatser eller andre offentlige gebyrer og afgifter, stigende omkostninger eller som følge af den normale udvikling i detailpriser.
Fragtpriser ved bestilling af varer:
- Afhentning i butik: 0 DKK
- PostNord pakkeshop: 35 DKK – gratis levering ved køb over 600 DKK
- PostNord hjemmelevering: 50 DKK
Produkter bestilt via online shoppen kan kun leveres til adresser i Danmark.
Betaling
Ved bestilling af varer på vores online shop er det muligt at benytte følgende betalingsmetoder:
-
Kredit- og debitkort (VISA, Mastercard, AMEX, Maestro)
Denne betalingsmetode forudsætter et gyldigt kredit- eller debitkort. Vi forbeholder os retten til at tjekke gyldigheden af det anvendte kort. Beløbet reserveres på kortet og trækkes først, når ordren er afsendt.
-
MobilePay
Denne betalingsmetode forudsætter, at du har en MobilePay konto. Som led i betalingsprocessen, bliver du bedt om at logge ind via MobilePay og godkende betalingsanmodningen.
Af sikkerhedsmæssige årsager og for at forebygge svindel forudsætter alle betalinger godkendelse og validering fra både kortudsteder/betalingsudbyder og os. Vi forbeholder os retten til at afvise visse betalingsmetoder og/eller henvise til en alternativ betalingsmetode afhængig af de pågældende omstændigheder.
Levering
Medmindre andet er oplyst er den sædvanlige leveringstid fra placering af ordren følgende:
- Afhentning i butik: 1-2 hverdage
- PostNord pakkeshop: 2-3 hverdage.
- PostNord Hjemmelevering: 2-3 hverdage.
Vero Moda Aars er ikke forpligtet til at levere varer, der er udsolgt fra lager.
Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde den indgåede aftale uden begrundelse.
Returret
- Fortrydelsesretten gælder i 30 dage.
- Perioden beregnes fra den dag, du har placeret din ordre.
- Falder den sidste dag for udøvelse af fortrydelsesretten på en helligdag, en lørdag, søndag, grundlovsdag, den 24. december eller den 31. december, udløber fristen den følgende hverdag.
- Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Hvordan fortryder du aftalen?
- For at gøre fortrydelsesretten gældende skal du meddele Vero Moda, Himmerlandsgade 65d, 9600, e-mail: vmdnk9814@bestseller.com, tlf. +45 98662023, din beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring.
- Du kan også vælge at benytte denne STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR, men det er ikke obligatorisk.
- Modtager vi dine varer retur uden meddelelse fra dig om udnyttelse af din fortrydelsesret, vil vi betragte returneringen af varerne som en udøvelse af retten til at fortryde købet.
- Har du valgt leveringsmetoden Click & Collect/Afhentning i butik og undlader du at hente din pakke inden 14 dage, efter du har modtaget besked om, at pakken er klar til afhentning, vil vi betragte dette som en udøvelse af din ret til at fortryde købet.
Tilbagebetaling
- Hvis du gør din fortrydelsesret gældende, tilbagebetaler vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger, hvis du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.
- Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.
- Ved delvis returnering af varer tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostninger.
Returnering af varer
- Varer skal returneres til Vero Moda Aars.
- Du skal returnere varerne uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret os om, at du gør din fortrydelsesret gældende. Returneringen betragtes som rettidig, hvis varen er indleveret til den fysiske butik eller postforsendelse eller en anden form for forsendelsesservice, der er ansvarlig for forsendelse af varen, før udløbet af de 14 dage. Som bevis for rettidig returnering af varen forelægges kvittering for indlevering til postvæsen eller lignende til forsendelse.
Du bærer alle omkostninger i forbindelse for returning af varerne.
Brugte/forringede varer
- Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.
Specielt tilvirkede varer
- Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
Meddelelse ved fejlagtige varer
Vero Moda giver efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden for 24 måneder efter købet. Du skal reklamere inden rimelig tid efter at en sådan fejl eller mangel er eller burde være konstateret. Vi tilbagebetaler fragtomkostninger ifølge PostNords takster, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Du reklamerer ved at kontakte Vero Moda, Himmerlandsgade 65d, email: vmdnk9814@bestseller.com
Klagemuligheder
Er du uenig i vores behandling af din klage, har du mulighed for at henvende dig til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, hvor du kan indgive en klage til Center for Klageløsning.
Vær opmærksom på, at visse betingelser skal være opfyldt, før Center for Klageløsning kan behandle din klage. Du kan læse mere på NAEVNENESHUS.DK. Du kan desuden finde et link til Center for Klageløsnings online klageformular HER.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens adresse: Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Det er også muligt at klage over køb foretaget online via DEN EUROPÆISKE PLATFORM FOR ONLINETVISTBILÆGGELSE.
Ansvar
Vero Moda Aars er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende aftaleopfyldelse på grund af force majeure. Så længe en force majeure situation foreligger, er Vero Moda Aars fritaget for opfyldelse af sine forpligtelser.
Vero Moda Aars´s erstatningsansvar er ved alle erstatningskrav begrænset til et beløb svarende til prisen på den vare, som du har købt.
Vero Moda Aars påtager sig produktansvar over for dig ifølge gældende lovgivning.